23 października 2010

zawijaski i damaski

Nowe eightowe papierki właśnie się drukują i do końca października mam je mieć u siebie, a z początkiem listopada powinny być dostępne także w sklepie eight.pl w atrakcyjnej cenie.
Niedługo zorganizuję candy premierowe, a póki co pokazuję 2 nowe wzory papierów dwustronnych:

Papier "Turkusowe zawijasy" to jak widać bliska rodzinka "Oliwkowego debiutu" (wkrótce znów powróci)

 Drugi papier: "Damaski ecru" na zimę i ślub idealny!

W sklepie od paru dni dostępna jest także nowa zawijaskowa wstążka:

...oraz uzupełniłam magazyn o stemple.

Zapraszam serdecznie!!

15 komentarzy:

  1. jenyyyyyy, cudne są!!! nie ma bata, kasę odkładam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super! a ja zapytam jeszcze jak to się stało że je zaprojektowałaś? W sensie że co-wpadłaś na pomysł, popracowałaś w programie graficznych i zaproponowałaś sklepowi druk papieru ? Jestem szalenie ciekawa jak to wygląda ;) Opowiesz mi ? :) jak coś to może na maila: malowanyimbryczek@gmail.com

    Pozdrawiam ciepło i z góry dziękuję za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolorki! Juz widzę te wszystkie piekne albumy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, miałam nadzieję na bordo, jak ta druga Twoja wstążka, ale turkus też piękny :)- na pewno się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory, a Oliwkowy Debiut kocham dozgonnie, więc pewnie te papierki też przypadną mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. malowany imbryczku, skelp jest mój, więc nie musiałam nic nikomu proponować, a projekty powstają w programie graficznym (legalnym- naw. do komentarzy z notki poniżej ;))

    Mamuta - bordo też będzie, tylko się jeszcze waham nad wzorem zawijaskowy czy coś nowego..

    Dziękuję za miły odzew***

    OdpowiedzUsuń
  7. bomba !!!!!!!!!!! już przebieram łapkami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! na pewno się skuszę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyszedł ten turkus, a damaski delikatne i uniwersalne. Niech ten listopad już się zacznie :)
    Pozdrawiam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  10. bordo? świetny pomysł! może być i z zawijaskami i coś nowego :D się nie obrażę ;)
    i jasne brązy/beż też były by ładne:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie mogę się już doczekać:)) Świetne projekty!
    Wierna fanka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne rzeczy, gratuluję. zwłaszcza odcień niebieskiego papieru świetny.

    OdpowiedzUsuń

zobacz także

Related Posts with Thumbnails