20 grudnia 2011

Święta!

I znów Boże Narodzenie... mam wrażenia, że czas leci z rok na rok coraz szybciej :( Ale co by się nie smucić, tylko cieszyć postanowiłam się przyłączyć do mini wymiany świątecznej z kilkoma dziewczynami z House of Art. 
Przypadło mi w udziale wykonanie ozdoby choinkowej dla Marysi. Czasu miałyśmy na wykonanie dużo, chyba ze 2 miesiące.. Jak dla mnie to za dużo, bo wymyślam w tak długim okresie 1000 wersji, a potem nie mogę się zdecydować... Po długim namyśle postanowiłam uszyć tildową mini laleczkę z burzą rudych włosów z czesanki wełnianej. Lalka leży na bambusowych kwiatach (?).



 Ja z kolei otrzymałam cudne leśne ludki od Lorki. Szyszki z których je zrobiła pochodzą z lasu nieopodal domu Lorki, fajnie byłoby mieć las w zasięgu ręki! Dziękuję za tę uroczą leśną rodzinkę!!!



7 komentarzy:

  1. Lalka jest cudowna, dziekuje! Szyszkowe stworki tez boskie, coraz bardziej mi wstyd za to co wyslalam do Luli…

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta lala, a skrzaty urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eight, jesteś po prostu genialna:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka :) I ludziki i lala boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta tilda jest genialna. Ta kiecka, te włosy... Świetna!

    OdpowiedzUsuń

zobacz także

Related Posts with Thumbnails